We zijn er!

29 april 2010 - West Memphis, Arkansas, Verenigde Staten

Hallo allemaal, na een zeer voorspoedige reis zijn we via Chicago aan gekomen in Memphis. Het overstappen en door de douane verliep ook voorspoedig. Om 20 uur plaatselijke tijd lagen we in bed, half 2 's nachts voor jullie! Het hotel is echt helemaal Elvis en het ligt naast Graceland. Overal in het hotel hoor je zijn muziek en zie je foto's en souveniers van hem. Vannacht werd Marisca als eerste om 2 uur wakker, na 45 minuten kon ze echt niet meer slapen en hebben we een filmpje opgezet en een lekkere muffin zitten smikkelen terwijl Jeffry en Stephanie nog verder sliepen. Om 5 uur stonden we op om te douchen en zaten om 6 uur aan een lekker ontbijt. Heerlijk om hier weer terug te zijn!! Al heel wat leuke gesprekken gehad met mensen die we tegen kwamen in het vliegtuig en autoverhuur en het hotel. Het is nu 9. 30 uur en om 10 uur gaan we naar Graceland. In het hotel zijn veel bezoekers van Elvis zijn generatie. Terwijl we net de lift in liepen kwamen we         ' Elvis'  tegen, geheel in zijn stijl gekleed in jonge jaren!

1. Anita:
    29 april 2010
    Leuk, leuk om dit te lezen!
    Ga proberen dit thuis ook te openen!
    Heeeeel veel plezier!
    Groetjes, Anita
  2. marianne:
    29 april 2010
    wat super leuk
    klinkt echt gaaf!!
    bij ons regent het vanavond
    doei
  3. edith esmeijer:
    30 april 2010
    gaaf hoor, helemaal elvis. was al benieuwd of jullie er heen gingen. want dit hoort er natuurlijk helemaal bij.
    ben benieuwd naar de rest!!