Graceland

29 april 2010 - West Memphis, Arkansas, Verenigde Staten

Omdat we geen internet verbinding hadden even bijpraten over gisteren. Eigenlijk hebben we niet zoveel met Elvis maar het bezoek aan Graceland maakte toch wel indruk op ons. Het huis ziet eruit alsof Elvis zo weer kan binnenlopen. Daarnaast zijn er diverse tentoonstellingen; zijn auto's, gouden platen, de films die hij heeft gemaakt, zijn twee vliegtuigen ( !) Er lopen veel mesen rond die helemaal Elvis fan zijn: te herkennen aan de kleding. Overal hoor je zijn muziek........ Toch leuk om gezien te hebben. Vanmiddag nog even terug naar de huurauto kantoor om door te geven dat ik als tweede bestuurder mag rijden, waren we vergeten te zeggen maar moet op de papieren staan. Daarna boodschappen wezen doen bij Walmarkt: een enorme supermarkt waar ze echt alles verkopen, van fietsen tot schoonmaakmiddelen, kleding tot levensmiddelen. Het valt ons gelijk weer op hoe breed de winkelpaden zijn. Zeker twee keer zo breed als de Hoogvliet. Terug in het hotel zijn we allemaal ontzettend moe, Marisca gaat op bed liggen en valt gelijk in slaap! Ook wij slapen om kwart over 8.