Miami

18 mei 2010 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

Gisteravond nog lekker wezen eten bij hetzelfde tentje als de avond ervoor: erg lekker! daarvoor met de fietstaxi naar de boulevaar gereden waar de zonsondergang te zien was. Helaas was het niet zo heldere lucht, op het plein traden allerlei artiesten op zoals voorspugers, acrobaten, musikanten en een meneer die optrad met katten. We rolde om 22 uur vermoeid maar voldaan in bed. Vanmorgen weer tetete!!! Om 7 uur op, wie zegt dat vakantie uitslapen is? Bij ons dus niet. Vandaag vertrekken we naar Miami. Onderweg nog wat stops gemaakt. Rond 17 uur waren we hier. We hebben een hotel aan het strand en slapen op de 10e etage !! Na alles geinstaleerd te hebben gaan we de buurt verkennen en lopen naar het Art Deo district. Dit blijkt een aardige tippel maar is zeker de moeite waard. Deze gebouwen zie je wel eens voorbij komen in Amerikaanse films. We beluiten te eten bij een Amerikaanse Diner, lekker en veel! We wandelen nog een stukje terug nu het donker is, staat de verlichting aan; ook mooi. We besluiten met de taxi terug naar het hotel te gaan en duiken na een douche heerlijk onze bedden in. Vanavond was het trouwens nog 30 graden hier.

1. Tante Henny:
    19 mei 2010
    Hallo Luidjes
    Ik geniet van jullie verhaal en de fotos.
    Jullie zien er goed uit.Marisca wat voor lekkers zie ik op je bord ?
    En Stephanie lekker aan het zwemmen....Heb je ook een kalender gezienStephanie!!
    Geniet nog .Groet van T. Henny
  2. Tante Henny:
    21 mei 2010
    Hallo Fam Voor morgen een
    Goede terugreis toegewenst.
    Weleven met Jullie mee.
    Blijf genieten. Tot Ziens .Doei.

GR. T.HENNY