Weer thuis

24 mei 2010 - Westland, Nederland

Hallo allemaal, we zijn weer veilig thuis in Monster. De wasmachine heeft al heel wat draaien gemaakt en we hebben al aardig bij geslapen. Toch weer lekker om weer in je eigen bed te slapen en je eigen douche te hebben. En we genieten weer van ons huis en de tuin!

Ik had nog de belofte gedaan om te schrijven over ons bezoek in Orlando naar Animal Kingdom van Disney. We waren weer vroeg op en toen we buiten kwamen voelde we al dat het een warme dag ging worden. Met 10 minuten zijn we op het parkeerterrein. En weer worden we met een treintje opgehaald en voor de ingang afgezet. Aniamal Kingdom is een dierenpark met inslag van Disney. Natuurlijk weer mooi aangelegd en gelukkig voor ons veel bomen! We denken dat het zo'n 35 graden was. Het park is onderverdeeld in landen zoals Afrika, Asie, dinoland, de oase en Camp Minnie en Mickey. Alles is weer mooi gemaakt en ieder land heeft zijn eigen muziek. We gaan op safarie met een open bus in Afrika en zien allerlei wilde dieren. In Dinoland gaan Jef en Stephanie op zoek naar de dinosaurus. We kijken naar een vogelshow en gaan 3x in een wildwaterbaan en worden kletsnat! Met deze temperatuur ook snel weer droog en Jef en Stephanie gaan en een achtbaan die ook achteruit blijkt te gaan in het donker!Dat gaf daarna nog wel wat vervelende klachten...... Marisca ontmoet Mickey, Minnie en Goofy. Het park ging om 18 uur dicht dus gingen we weer naar het hotel. Na het eten natuurlijk nog even zwemmen en daarna de laatste spullen in de koffer gedaan. Morgen gaan we naar huis!

De terugreis verliep prima, we zitten een half uur van het vliegveld af waar we eerst de auto terug brengen, daarna naar het vliegveld waar we nog tijd hebben om te winkelen en wat te eten. We vliegen eerst naar New York, waar we 3 uur de tijd hadden om rond te kijken. Daarna weer het vliegtuig in voor de laatste 7 uur naar Amsterdam waar we om 7 uur zondagmorgen landde. We vonden een taxi die ons naar huis bracht en om 8 uur waren we weer thuis. Het zit erop! We hebben veel gedaan, gezien en genoten. We vonden het leuk om jullie op de hoogte te houden van onze reiservaringen en vonden het ook leuk om van jullie de reacties te lezen. Tot snel allemaal!