helaas het zit er bijna op....

21 mei 2010 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

In Miami 's morgens eerst wezen zwemmen en toen het strand op gelopen, we zitten ernaast. Het werd al snel weer warm dus maar snel weer terug naar binnen. We gaan vanmorgen een wens van Stephanie vervullen: een dierenasiel bezoeken. Ze kijkt altijd naar een programma op TV hierover dus wil ze het in het echt ook zien. Per dag komen er zo'n 100 !! dieren binnen, meest katten en honden. Ze worden onderzocht en krijgen zo nodig medicijnen. Daarna worden ze voor adoptie aangeboden. Er zaten schattige honden en poesjes bij, gelukkig konden we ze niet meenemen want anders.....

De laatste dagen niet geschreven maar nog wel veel gedaan. Vanuit Miami doorgereist naar Ford Lauderdale. Ze noemen het daar het venetie van amerika. Helaas blijk dat wat overdreven te zijn.... Wel mooie havens met boten maar dat is het dan ook. We bezoeken nog een pier waar ze aan het vissen zijn, dat lijkt Marisca ook wel wat.....We gaan snel weer verder want buiten is het weer zo warm! We besluiten door te rijden naar Orlando, zo'n 2 uur rijden. Het rijd lekker aan, 's avonds vinden we een holiday inn waar we gaan slapen. We bezoeken nog even een outlet om wat kleding te scoren ( goed gelukt nog) en duiken onze koffer in.

Vandaag naar Animal Kingdom geweest, ik zal hier later over schrijven. 1 ding alvast: het was WARM vandaag, zo'n 35 graden gok ik. Helaas het zit erop onze vakantie, morgen vertrekken we vanuit Orlando. Met gemengde gevoelens hoor, natuurlijk is het weer mooi geweest maar er is hier zoveel te doen en te zien.... We zien jullie weer snel allemaal.