Een rustdag

6 mei 2010 - Kissimmee, Florida, Verenigde Staten

Vanmorgen eerst uitgeslapen, reizen door Amerika is vermoeiend….. We waren gisteren uitgenodigd bij het inchechen voor een uitleg over de Disney parken met gratis ontbijt. Niet slecht dus wij ernaar toe om half 11, bleek het een verkoop van vakanties te zijn. Na een kort voorgesprek met een mevrouw ( die moe was en er ook niet echt zin in had) en een broodje toch maar bedankt voor het aanbod. We liepen hierdoor wel de gratis weg- gevertjes mis vertelde ze. Helaas voor haar, wij hadden het gezien. We gingen lekker zwemmen in het zwembad met 6 glijbanen! Het was erg warm dus ondanks het insmeren waren Marisca en ik toch verbrand. Daarna nog even boodschappen gedaan in een super grote supermarkt. Nou ja even……je moet zoeken naar wat je nodig hebt omdat het andere producten zijn er er van alles erg veel keuze is. De paden en de winkelwagentjes zijn er GROOT. Ze verkopen er van alles: speelgoed, kleding, spullen om te camperen, BBQ’s, en ook groenten en brood. Natuurlijk ook de jerrycan met melk en jus orange gekocht! Bij terug komst lekker prakkie gekookt. Dat smaakte best weer lekker. We maken het vanavond niet te laat: morgen gaan we naar Disney.