Disney- Magic Kingdom

7 mei 2010 - Kissimmee, Florida, Verenigde Staten

Vandaag om 7 uur op, we gaan naar Disney!! De meiden zijn er helemaal klaar voor. Het is stralend weer, zo'n 30 graden dus dat moet lukken.... Op de parkeerplaats is het nog niet super druk en we worden met trein en boot naar het Kingdom gebracht. Als we het park ingaan loopt het zweet al over onze ruggen. We hadden al ervaring met Disney in Californie, maar je verbaas je weer erover hoe alles hier is geregeld. Overal zie je hoelang je moet wachten bij atracties, mensen wachten in "lines" achter elkaar. We zien jonge kinderen als prinsesjes rondlopen en volwassenen met mickey- mouse oren! Het is ontzettend warm en we zoeken regelmatig de winkels en atracties binnen op die zijn gekoeld met airco. Ook in de wachtrijen staan overal ventilators en parasols. Tja hoe omschrijf je het verder? Er zijn verschillende landen waar je rond kan kijken en dingen kan doen. We zijn o.a bij Winnie de Pooy, Sneeuwwitje en pirates off the carabien geweest. Ook in verschillende achtbanen en de splach montain ( je valt 3 verdiepingen naar beneden in een boomstam!!) Nu Marisca groter is kunnen we alles met z'n 4e doen en Marisca lacht zich rot erom. Ook kan je op de foto met striphelden. Aan het einde van de dag 20.30 uur zijn onze voeten helemaal op en gaan we op de terug weg naar de auto, vanaf de parkeerplaats kijken we nog naar het vuurwerk dat ook weer enorm is. Om 22 uur zijn we weer in ons appartement en we duuikelen gelijk ons bed in na een frisse douche.

1. anja:
    9 mei 2010
    Halloo!!

Leuk om jullie verhalen te lezen! we misten het al ;)
    wat stoer van Marisca dat ze overal in durft!
    We lezen jullie verhalen wel verder!

Groetjes van Anja, Bernard, Maaike, Christiaan en Thomas
  2. Tante Henny:
    9 mei 2010
    Hallo , allemaal We komen net terug uit de Lier.
    Christiaan hield zijn verjaardag.
    Heel leuk voor jullie in Disney, Wat maken jullie veel mee.
    Wat een lekker bord eten Marica en Stephanie een groot glas cola. Hier was het vandaag 12 graden KOUD HOOR.Geniet nogl
    lekker. GR. Tante Henny